Jeg har nu kæmpet med writer i 1 time for at sidenummere og lave et index for første gang.
Jeg er superglad for writer men det her er sgu for knoldet lavet, anyways når jeg nu får lavet den her inholdsfortegnelse der slutter med en halv side så starter dokumentet der og det ser herregrimt ud.
Men jeg kan ikke lave et sideskift uden at der også sker et skift i kapitelnummerering. Det er som om kap.1 klistrer til undersiden af inholdsfortegnelsen og det er MEGET frustrerende.
Håber nogen kan hjælpe.
Venlig hilsen
Jakob (meget specialedesperat, og derfor lidt sur på writer ;0)
Sideskift efter inholdsfortegnelse, hvordan ?
Re: Sideskift efter inholdsfortegnelse, hvordan ?
OK jeg har mistet alt for det program
Det er da det værste klyt jeg nogensinde har set. Når det ene virker forsvinder der noget andet.
Når jeg endelig har fået det til at virke med sidehoved så forsvinder det eller springer til side 12 eller eller eller
Damn højt at flyve langt at falde
Det er da det værste klyt jeg nogensinde har set. Når det ene virker forsvinder der noget andet.
Når jeg endelig har fået det til at virke med sidehoved så forsvinder det eller springer til side 12 eller eller eller
Damn højt at flyve langt at falde
Re: Sideskift efter ... En mulig løsning
Jeg vil lige skrive hvordan jeg har arbejdet mig uden om problemet.
Hvis man skal have et sideskift så skal man inden man laver indeks, vælge at lave en ny side og flytte cursoren op i starten af denne side.
Derefter kan man vælge at lave index.
Det er også mulige at lave et sideskift hvis man INDEN man laver et index sørger for at der er en tom linie øverst i dokumentet, ellers kan man ikke.
Hvis man skal have et sideskift så skal man inden man laver indeks, vælge at lave en ny side og flytte cursoren op i starten af denne side.
Derefter kan man vælge at lave index.
Det er også mulige at lave et sideskift hvis man INDEN man laver et index sørger for at der er en tom linie øverst i dokumentet, ellers kan man ikke.