på http://da.speling.org/ Skriver de at Den store danske ordliste også indeholder synonymer, Men i OpenOffice 1.1 kan jeg ikke finde synonymer til danske ord. Er det mig der gør noget forkert eller findes der ikke nogen dansk synonymordbog til OpenOffice.
Hvis der er noegn der ikke har kigget på den engelske synonymordbog så bør de gøre det den er utroligt god, der kan microsoft godt gå hjem og lægge sig.
Synonym ordbog
-
Re:Synonym ordbog
Det er et rigtigt godt spørgsmål..
Her på det danske projekt mangler vi i allerhøjeste grad folk som har lyst til at give en hånd med. Et rigtigt godt eksempel kunne være at dykke ned i dit spørgsmål og finde ud af hvordan en synonymordbog skal se ud for at kunne virke med OpenOffice og se om Den Store Danske Ordlistes kan mokkes til formålet.
Med andre ord.. jeg syntes det er et rigtigt godt spørgsmål og man burde kigge på det. Jeg har blot ikke selv tid til at gøre det.
Jesper
Her på det danske projekt mangler vi i allerhøjeste grad folk som har lyst til at give en hånd med. Et rigtigt godt eksempel kunne være at dykke ned i dit spørgsmål og finde ud af hvordan en synonymordbog skal se ud for at kunne virke med OpenOffice og se om Den Store Danske Ordlistes kan mokkes til formålet.
Med andre ord.. jeg syntes det er et rigtigt godt spørgsmål og man burde kigge på det. Jeg har blot ikke selv tid til at gøre det.
Jesper
JabberID: jesper@jabbernet.dk