Hej
Jeg har lige af et par omgange forsøgt at installere den seneste
version af LibreOffice, men installationen går hurtigt i stå/fryser.
Jeg bruger Windows 10, og Windows spørger ikke, om jeg vil
tillade, at installationen bliver kørt.
Installation går i stå i Windows 10
Moderator: Lodahl
Installation går i stå i Windows 10
Venlig hilsen
Martin
Martin
Re: Installation går i stå i Windows 10
Hej,
Ofte tager det lang tid inden installationen begynder under Windows. Jeg tror det er Windows som bruger lang tid til at undersøge rettighederne.
Hvis vi skal hjælpe dig skal du nok beskrive hvad der sker lidt mere nøjagtigt samt angive hvor lang tid du har ventet på at installationen skal fortsætte.
Alternativt kan du højreklikke på filen og køre den med administrator rettigheder.
Ofte tager det lang tid inden installationen begynder under Windows. Jeg tror det er Windows som bruger lang tid til at undersøge rettighederne.
Hvis vi skal hjælpe dig skal du nok beskrive hvad der sker lidt mere nøjagtigt samt angive hvor lang tid du har ventet på at installationen skal fortsætte.
Alternativt kan du højreklikke på filen og køre den med administrator rettigheder.
Hej,
Tak for din kommentar.
Jeg har lige prøvet at installere igen, og denne gang lykkedes det.
Nu hedder versionen 6.0.4.2.
Da jeg prøvede d. 7. maj hed versionen 6.0.3 tror jeg.
Venlig hilsen
Martin
Tak for din kommentar.
Jeg har lige prøvet at installere igen, og denne gang lykkedes det.
Nu hedder versionen 6.0.4.2.
Da jeg prøvede d. 7. maj hed versionen 6.0.3 tror jeg.
Venlig hilsen
Martin
Venlig hilsen
Martin
Martin
Hej,
Der er jo også en grund til at jeg ikke bruger Windows men Linux.
Det er meget hurtigere og væsentligt billigere. Alt findes et sted til installation.
Derudover skal jeg heller ikke dele min processor med et eller andet antivirusprogram.
Der er jo også en grund til at jeg ikke bruger Windows men Linux.
Det er meget hurtigere og væsentligt billigere. Alt findes et sted til installation.
Derudover skal jeg heller ikke dele min processor med et eller andet antivirusprogram.