Jeg må have hjælp!
Jeg har problemer på både bærbar og stationær:
1 Bærbar: Når der trykkes på F5 for at få vist præsentationen vises højre side af sliden både til højre og venstre, med en sort lodret bjælke imellem. Det er det samme hvadenten der bruges projektor eller ej.
2 Stationær: Når der trykkes på F5 bliver skærmen hvid med to små timeglas i venstre side helt ude i siden for oven og neden.
Kan ikke få vist præsentationer
Moderators: Lodahl, Jesper Krogh
Re: Kan ikke få vist præsentationer
Hej
Jeg har ikke kunnet finde nogen fejl der minder om din, men prøv i første omgang at slå alt OpenGL fra. (Under Funktioner-Indstillinger-LibreOffice-Vis) - Der er/har været fejl i NVIDIA drivere og også i LibreOffice.
Hvis dette ikke hjælper kan du uploade et eksempel her (brug Dropbox eller lign.)
mvh
Jens
Jeg har ikke kunnet finde nogen fejl der minder om din, men prøv i første omgang at slå alt OpenGL fra. (Under Funktioner-Indstillinger-LibreOffice-Vis) - Der er/har været fejl i NVIDIA drivere og også i LibreOffice.
Hvis dette ikke hjælper kan du uploade et eksempel her (brug Dropbox eller lign.)
mvh
Jens
Tak det var det der skulle til! - på begge computere.
Jeg har deaktiveret "Brug Hardwareacceleration", på dem begge, og det er det, der virker. Men faktisk står der under "Vis", under Grafik output: "Aktuel GL status: Deaktiveret". Hvad betyder det?
Men hvor er den virkelig gode overbygning, hvor man har noter og den næste slide på din egen computer, og kun den aktuelle slide på projektoren?
mvh
Ulrik

Men hvor er den virkelig gode overbygning, hvor man har noter og den næste slide på din egen computer, og kun den aktuelle slide på projektoren?
mvh
Ulrik
Jeg kører med 2 skærme på min PC og her virker opdelingen perfekt - altså med aktuelle dias og næste dias + noter på den primære skærm og aktuelle dias i helskærmsformat på den sekundære. Måske skulle du se på Funktioner-Præsentationsindstillinger og se om der står noget om skærm nr. 2Men hvor er den virkelig gode overbygning, hvor man har noter og den næste slide på din egen computer, og kun den aktuelle slide på projektoren?
Vedr. dit første spørgsmål se https://bugs.documentfoundation.org/sho ... i?id=97904
mvh
Jens