Hej,
for længe siden mistede jeg adgang til en fil i forbindelse med Calc's nedbrud. Jeg har siden gentagne forsøgt at gemme en gendannet fil under daværende navn, men får beskeden:
"Forsøg på at gemme dokumentet "X": Objektet er ikke tilgængeligt. Det er ikke muligt at få adgang til objektet, fordi de nødvendige adgangsrettigheder mangler" "OK" er eneste svarmulighed.
Ved nogen hvorfor filnavnet er låst, når filen ikke eksisterer længere? - Og kender en mulig løsning?
Med venlig hilsen
Jens
gem som
Moderator: Lodahl
Re: gem som
Prøv at resætte din profil https://wiki.documentfoundation.org/Doc ... serProfile
Hvis du ikke har nogle personlige indstillinger, kan du bare slette hele mappen - den gendannes med standard indstillinger ved genstart. Specielt filen registrymodifications.xcu gemmer oplysninger om filnavne ved nedbrud og der kan være rester her der generer dig.
mvh
Jens
Hvis du ikke har nogle personlige indstillinger, kan du bare slette hele mappen - den gendannes med standard indstillinger ved genstart. Specielt filen registrymodifications.xcu gemmer oplysninger om filnavne ved nedbrud og der kan være rester her der generer dig.
mvh
Jens
Re: gem som
Hej,
tak for svar!
Jeg kæmpede længe for at forstå, hvad jeg skulle gøre, indtil jeg gik ind i min mappe og fandt en skjult låsefil.
Den slettede jeg - og ABRACADABRA jeg fik adgang til min fil!
Mvh
Jens
tak for svar!
Jeg kæmpede længe for at forstå, hvad jeg skulle gøre, indtil jeg gik ind i min mappe og fandt en skjult låsefil.
Den slettede jeg - og ABRACADABRA jeg fik adgang til min fil!

Mvh
Jens