Hej!
jeg har brug for hjælp til at opsætte en litteraturliste i en bog med flere kapitler.
Litteraturlisten skal stå sidst i bogen og være "opdelt i kapitler" således, at referencer til litteratur i kapitel 1 står for sig selv, referencer i kapitel 2 ligeledes for sig selv og så fremdeles.
I øjeblikket får jeg samtlige referencer i en uafbrudt rækkefølge med det resultat, at de sidste reference-tal bliver meget store og listen bliver uoverskuelig.
Jeg har forsøgt mange forskellige ting, men jeg kan ikke få det til at virke, hvilket formentlig skyldes at jeg ikke har den store erfaring med dette.
Håber nogen kan hjælpe mig
vh
Søren
litteraturliste - opsætning
Re: litteraturliste - opsætning
Jeg har ingen erfaring med dette, men der findes nogle videoer som denne https://www.youtube.com/watch?v=48M_RNzWGUE
Du kan prøve at lave en specifik søgning på Google og måske en finde bedre løsning. Jeg kan se at der ofte anbefales at bruge Zotero som henvisningsværktøj.
mvh
Jens
Du kan prøve at lave en specifik søgning på Google og måske en finde bedre løsning. Jeg kan se at der ofte anbefales at bruge Zotero som henvisningsværktøj.
mvh
Jens
Re: litteraturliste - opsætning
Hej Jens!
Tak for dit svar!
Kigger på videoen senere. Har læst om zotero og mener ikke det er løsningen for mig.
Der burde findes en indbygget funktion i LO.
Arbejder videre på sagen!
vh
Søren
Tak for dit svar!
Kigger på videoen senere. Har læst om zotero og mener ikke det er løsningen for mig.
Der burde findes en indbygget funktion i LO.
Arbejder videre på sagen!
vh
Søren