Kommentar til celle - libre office 4.1
Moderator: Lodahl
Kommentar til celle - libre office 4.1
Det er irriterende at man ikke længere kan ændre størrelsen på kommentar feltet ved at trække i et hjørne af cellen. Mener det har været sådan med alle versioner fra version 4 af libre office.
Det ser ud til at det er meningen at det skal være sådan - det samme er også tilfældet med Apache OpenOffice 4.0, men du kan ændre på kommentaren, når den er lavet.
Højreklik på cellen og marker 'Vis kommentar'
Højreklik nu på den viste kommentar og du kan foretage de ændringer du ønsker.
Eller bare venstreklik på den og træk i håndtagene. (flytning kan jeg ikke få til at virke)
Højreklik sluttelig på cellen og vælg 'Skul kommentar'
mvh
Jens
Eller bare venstreklik på den og træk i håndtagene. (flytning kan jeg ikke få til at virke)
mvh
Jens
Kommentarer til celler i 4.1
En løsning er det - men næppe tvivl om, at det er en fejl, at den tidligere funktionalitet ikke virker. Åbnes arket I Excel kan man udemærket justere kommentarboksen. Burde nok rapporteres af en Buck-"nørd".Jens S wrote:Det ser ud til at det er meningen at det skal være sådan - det samme er også tilfældet med Apache OpenOffice 4.0, men du kan ændre på kommentaren, når den er lavet.
mvh
Jens