OpenOffice sletter indholdet i mine dokumenter
Posted: 19. Dec 2012 01:54
Jeg har nu adskillige gange været ude for, at jeg når jeg åbner et ODT-tekstdokument i OpenOffice bliver mødt med en boks, hvor den beder om at man udfylder med unikode, font og andre oplysninger og uanset hvad jeg gør - om jeg rent faktisk udfylder eller annullerer, så forsvinder teksten i mit dokument, så jeg ender op med en tom fil og ikke kan gendanne?!!
Jeg forstår ikke, hvad der sker, og det er ret frustrerende. Jeg gemmer ikke anderledes end jeg plejer. Det er lige sket igen, og jeg havde en backup af filen et andet sted, men den var gemt på samme måde. Jeg er ikke helt sikker men den fil er muligvis gemt på et tidspunkt, hvor jeg havde brug for at genstarte, fordi et eller andet crashede. Jeg er Mac-bruger.
Er der nogen, der kan hjælpe??
Jeg forstår ikke, hvad der sker, og det er ret frustrerende. Jeg gemmer ikke anderledes end jeg plejer. Det er lige sket igen, og jeg havde en backup af filen et andet sted, men den var gemt på samme måde. Jeg er ikke helt sikker men den fil er muligvis gemt på et tidspunkt, hvor jeg havde brug for at genstarte, fordi et eller andet crashede. Jeg er Mac-bruger.
Er der nogen, der kan hjælpe??
