stifinder genstarter ved Base dukomenter

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Leif Laursen

stifinder genstarter ved Base dukomenter

Post by Leif Laursen »

Hej har lige instalert den ny 3.6.1 libreoffis midt problem er imidlertidig at når jeg forsøger at til gå database dukomenter fra stifinder (Win /7).
genstarter stifinder det samme når jeg forsøger at slette
Er nogle der er kan fortæl mig om der er en fejl i programmet der gør sig gældende eller er det windows stifinder der er noget galt med. :?
håber på hjælp snarest.
Eigil Wiwe

Re: defuse fejl stifinder genstarter ved Base dukomenter

Post by Eigil Wiwe »

Diffuse vanskeligt forklarlige fejl. Jeg har lige oplevet at min skærms DVI - indgang er død så nu kan jeg ikke bruge den mere. Det gik ellers lige så godt.
Heldigvis virker skærmen upåklageligt på den analoge indgang, men ak base bryder sig ikke om en skærm på bundkortets analoge indgang, man møder mange uventede fejl. F.eks knapfunktionen "fortryd indtastning virker ikke".??
Som jeg ser det. Uden at hvide noget bestemt, skyldes det at skærmen forlanger processortid, og base må derfor afbryde for en tid. Det synes den at gøre ved at gemme en halvfærdig record, der hellere burde kasseres, hvis det ikke kan være bedre. Altså mit bud en exception fejl (interupt).
Jeg håber at kunne løse problemet med et grafikkort.
Jeg kører libreoffice 5.0.3.2 (bruger altid sidste nye) og Windows 10 sidste opdatering

M.V.H.
Eigil Wiwe
Jens S

Re: stifinder genstarter ved Base dukomenter

Post by Jens S »

Det lyder meget mærkeligt alt sammen at der skulle være forskel på DVI og VGA. Jeg kører med to skærme med den ene tilsuttet VGA og den anden DVI som en stor skærm - og det virker upåklageligt.
Du skal først prøve om der ikke er en nyere driver til dit skærmkort. Prøv også at gå ind under Indstillinger -Vis og fravælg alt med OpenGl

mvh
Jens
Eigil Wiwe

Re: stifinder genstarter ved Base dukomenter

Post by Eigil Wiwe »

Jeg har afprøvet dit forslag om at slå OpenGL fra. Det har virket så det kører godt nu. Jeg har altid brugt OpenGL slået til. Men det er så nok en fejl. Man mærker især forskellen på at der ikke er fejlvisninger af tabel placeringerne før man kommer frem til den rigtige visning.
Tak for tippet.

Med venlig hilsen
Eigil Wiwe
Post Reply