Kan ikke åbne dokumenter i vers. 3.5

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
eriksten

Kan ikke åbne dokumenter i vers. 3.5

Post by eriksten »

Når jeg vil åbne dokumenter i den nye version lukkes dokumenterne på grund af en uventet fejl. Herefter gendannes dokumenterne, men i de fleste tilfælde er gendannelsen kun af kort varighed. Ved næste opluk, går de ned igen - har forsøgt med total afinstallering og geninstallering. Men uden resultat. :roll:
Jens S

Post by Jens S »

Prøv at udskifte din profil: www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=5301

mvh
Jens
eriksten

Post by eriksten »

Hej. Jeg fik 3.5 til at fungere ved hjælp af en ny profil. Min min ordbog er tilsyneladende forsvundet. Prøvede at kopiere den fra back-up og indsætte i den nye profil. Det gik ikke godt, hvorfor jeg lavede en ny profil igen. Den virker tilsyneladende godt nok, men altså uden ordbog. Kan jeg finde den gamle igen. Eller skal jeg installere en ny dansk ordbog igen. Kan iøvrigt ikke huske hvordan jeg skal gøre det.
Jens S

Post by Jens S »

Find din gamle ordbog standard.dic i C:\Users\DitNavn\AppData\Roaming\LibreOffice.backup\3\user\wordbook og kopier den over i den ny profil samme sted for at erstatte den standard.dic der nu er der.
Standard.dic indeholder kun de tilføjelser du selv har lavet til hovedordbogen fra www.stavekontrolden.dk som kan findes under Funktioner-Udvidelsesadministration

mvh
Jens
eriksten

Post by eriksten »

Hej igen.
Det med ordbogen er OK, det var faktisk også det jeg gjorde. Men efter at jeg fik meldt tilbage om at 3.5 var i orden, viste det sig ret hurtigt, at det var den faktisk ikke alligevel. Det gik fint med de første dokumenter jeg åbnede, men så opstod det tidligere problem igen. Jeg er pt gået tilbage til 3.4. Jeg kan dog ikke rigtigt greje problemet med 3.5
Post Reply