Røde kommentarer bliver sorte i udskrift. Fejl i programmet?
Arbejder med en tekst med en del røde sætninger. I "vis udskrift" vises rød tekst som rød og sort som sort, fuldstændig som på min skærm under arbejdet. I udskriftindstillinger har jeg heller ikke hakket "kun sort" af. Alligevel er alt der kommer ud af printeren sort.
Har nogle lignende erfaringer? På forhånd tak.
Rød tekst bliver sort som print.
Moderator: Lodahl
Rød tekst bliver sort som print.
Jeg er nybegynder, opkoblet via stenaldermodem. Jeg behersker ikke dataengelsk.
Derfor foretrækker jeg ukomplicerede løsningsforslag på dansk, som ikke kræver længere ophold på nettet.
Derfor foretrækker jeg ukomplicerede løsningsforslag på dansk, som ikke kræver længere ophold på nettet.
Hej Jens
Tak for dit svar!
Det er tekstbehandlingsprogrammet Writer der gør knuder.
Da vi kun har en farveprinter i huset, kan jeg ikke lave din foreslåede test, istedet prøvede jeg at skrive teksten ud i et word-dokument. Der kom kommentarerne ud røde som de skulle. Efter lidt mere forsøg i Writer er jeg kommet så langt: Hvis jeg markerer f.eks. side 9 og ber om en udskrift af markeret område, bliver hele printet sort. Hvis jeg derimod bruger alternativet udskriv side 9 istedet kommer teksten ud i både sort og rød. Strange.....
Tak for dit svar!
Det er tekstbehandlingsprogrammet Writer der gør knuder.
Da vi kun har en farveprinter i huset, kan jeg ikke lave din foreslåede test, istedet prøvede jeg at skrive teksten ud i et word-dokument. Der kom kommentarerne ud røde som de skulle. Efter lidt mere forsøg i Writer er jeg kommet så langt: Hvis jeg markerer f.eks. side 9 og ber om en udskrift af markeret område, bliver hele printet sort. Hvis jeg derimod bruger alternativet udskriv side 9 istedet kommer teksten ud i både sort og rød. Strange.....
Jeg er nybegynder, opkoblet via stenaldermodem. Jeg behersker ikke dataengelsk.