At åbne OO efter at have lukket/brugt et andet program

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
liseholt

At åbne OO efter at have lukket/brugt et andet program

Post by liseholt »

Jeg har bøvl med at jeg, når jeg lukker OO eller bruger et andet program ikke kan åbne OO igen førend jeg har genstartet. Jeg får melding om at AWARE samt at soffice.bin ikke svarer.
Hvad skal jeg gøre?
VH Lise
hhbuur

Re: At åbne OO efter at have lukket/brugt et andet program

Post by hhbuur »

liseholt wrote:Jeg har bøvl med at jeg, når jeg lukker OO eller bruger et andet program ikke kan åbne OO igen førend jeg har genstartet. Jeg får melding om at AWARE samt at soffice.bin ikke svarer.
Hvad skal jeg gøre?
VH Lise
hej jeg er ikke ekspert på oo men hvis du har en installation fil kan du så ikke rep den installation du har. mvh hhb
ibib40

OO vil ikke åbne

Post by ibib40 »

Har samme problem - undertiden (ca 1 gang ud af 5) vil Open Office ikke starte igen efter at jeg har brugt andre programmer. Og det tager lang tid at lukke.
Jeg HAR prøvet geninstallation, men problemet er der stadig.
ibib40

OO vil stadig ikke åbne -

Post by ibib40 »

- og når jeg vil lukke og genstarte får jeg en meddelelse om at "DDE server Windows svarer ikke"
DEREFTER kommer Open Office skærmbilledet frem - og SÅ lukker computeren ned - og genstarter.
Jeg har ikke haft problemet siden jeg opdaterede til seneste version - hvor kan man hente 3,0 ??
PKO

Post by PKO »

Hej,

Jeg har også oplevet problemet i forbindelse med Windows Vista og 3.10.

Ved opgradering til 3.2 er dette problem forsvundet. Måske skulle du overveje at opgradere til den nyeste version 3.2.1 som er en fejlrettelsesversion.
Jens S

Post by Jens S »

Hej

'DDE Server' tyder på at du har nogle kæder i dit regneark som ikke er tilgængelige. Prøv at resætte din profil http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t= ... ght=profil

mvh
Jens
Post Reply