Jeg har anvendt OpenOffice på mac til at oprette flere regneark.
Da jeg så ville opdatere, åbnede jeg som sædvanligt et at disse - men desværre var alle data forsvundet; der var kun farver på cellerne. Det var umuligt at skifte mellem de forskellige ark i filen, da disse var fuldstændig sammenpressede og med ulæselig tekst.
I den tro at der var tale om fejl i et enkelt regneark åbnede jeg et nyt - desværre med samme resultat.
Heldigvis havde jeg kopier liggende på en USB pen og jeg prøvede at åbne de to regneark på min Windows XP computer uden problemer.
Jeg har installeret OpenOffice igen, men med samme resultat.
Jeg har så prøvet at gemme problemarkene i en Excel-version og har med held åbnet disse i excel.
Hvad kan være galt??
Forsvundne data
Moderator: Lodahl
-
Jeg har prøvet at ændre kolonne- og rækkestørrelse, skriftsstørrelse og skriftsfarve mv.
Det mærkelige er, at jeg kan se både tekst og tal i indtastningsfeltet men ikke i de enkelte celler!!
Problemet er løst: Ved opdatering af skriftstyper i.f.m. en web-side havde jeg (uforvarende) ændret adgangen til alle skriftstyper; ved at rette tilbage oprettes adgangen igen til de valgte typer og tekst og tal er OK
Det mærkelige er, at jeg kan se både tekst og tal i indtastningsfeltet men ikke i de enkelte celler!!
Problemet er løst: Ved opdatering af skriftstyper i.f.m. en web-side havde jeg (uforvarende) ændret adgangen til alle skriftstyper; ved at rette tilbage oprettes adgangen igen til de valgte typer og tekst og tal er OK
hma