Jeg har et problem, når jeg ønsker at kopiere lidt tekst fra en hjemmeside.
Som regel befinder den fundne relevante tekst sig i den midterste kolonne på hjemmesiden, og så kan der være diverse rubrikker og søjler til venstre og højre for teksten i midten. Når jeg så: A. markerer det ønskede tekststykke - B. højreklikker - C. klikker: kopier - D. klikker: indsæt tekst ---> Kommer teksten ikke uden videre ind på det fine indrammede "A4" Writer skriveark.
Teksten står i stedet i en smal, men lang, lodret kasse/kolonne i venstre side. Der er flere tomme kasser/bokse på arket, som jeg har prøvet at slette helt eller har forsøgt at få flyttet de generende lodrette linier længere ud til højre.
Der bliver så godt nok mere plads i bredden til min tekst, men noget af hver tekstlinie forsvinder ud til venstre eller højre, trods den ekstra boksbredde.
Jeg har så i stedet prøvet at kopiere den indsatte tekst i den nævnte smalle kolonne og indsætte den i et nyt Writer "A4" ark. Så står teksten pludselig som den skal. Men det er jo lidt bøvlet.
Jeg ved ikke, hvad jeg har lavet om på, og har ikke kunnet finde en løsning under FAQ eller andre steder.
Kan nogen hjælpe med at få opsætningen af Writer bragt i orden?
På forhånd tak.
Berndt