odp visning
Moderator: Lodahl
-
odp visning
Når jeg forsøger at vise mine gamle præsentationer (.odp-filer) oprettet med version 3.0 med den nye 3.2 med f.eks. F5 tasten er visningen forkert. Billeder mangler og dele af visningen er skåret af. Hvad gør jeg forkert?
Re: odp visning
Jeg har lige testet et par stykker, en som er meget kompleks. Ingen problemer.Ole Gregersen wrote:Når jeg forsøger at vise mine gamle præsentationer (.odp-filer) oprettet med version 3.0 med den nye 3.2 med f.eks. F5 tasten er visningen forkert. Billeder mangler og dele af visningen er skåret af. Hvad gør jeg forkert?
Jeg tror at du bliver nødt til at uploade den, så den kan kigges på.
mvh Martin
-
odp visning
Hvortil skal jeg uploade dokumnentet? Kan det evt. mailes til nogen?
Installer Dropbox ( https://www.dropbox.com ) på din computer og læg filen ind i Public folder, højreklik på filen og fået fat i adressen og send den hertil.
mvh
Jens
mvh
Jens
-
-
odp visning
Hej Ole Gregersen
Den første dias vises ikke korrekt hos mig. Det meste af indholdet mangler. Jeg prøvede at kopiere den ind et andet sted i visningsforløbet, men der kunne den heller ikke vises korrekt.
Windows XP sp.
Den første dias vises ikke korrekt hos mig. Det meste af indholdet mangler. Jeg prøvede at kopiere den ind et andet sted i visningsforløbet, men der kunne den heller ikke vises korrekt.
Windows XP sp.
Hilsen JR
Virker fint!
OPDATERET:
Kører XP sp3 OOo 3.2 dk / Vista OOo 3.2 dk
Alt ser fint ud, lige til jeg trykker F5 - så
mangler der billeder m.m......
Mystisk!!

Kører XP sp3 OOo 3.2 dk / Vista OOo 3.2 dk
Alt ser fint ud, lige til jeg trykker F5 - så
mangler der billeder m.m......
Mystisk!!

Last edited by guruerne on 16. Feb 2010 20:30, edited 1 time in total.
-
odp visning
Hej Ole Gregersen m.fl
Jeg har taget et par skærmbilleder, så i kan se hvordan de ser ud hos mig.

Windows XP sp. 3 OpenOffice.org 3.2.0
Jeg har taget et par skærmbilleder, så i kan se hvordan de ser ud hos mig.

Windows XP sp. 3 OpenOffice.org 3.2.0
Hilsen JR
Det dur heller ikke her, ser ud som hos Jørgen.
--------
Jeg har pakket odp-filen ud og set under Pictures. Der har du 2 mærkelige filer af typen svm (jeg fandt ud af at det er StarVieW Metafil lavet i Draw). Men det ene billede fylder en hel A4 side, (derfor kan jeg ikke se top og bund af den under dias-fremvisning). Beskær billedet fra bunden (i draw) , så det passe ind i toppen af dias, højden må ikke være højere en dias-højden (du bruger det nederste som baggrund). Årsagen at det under preview ses korrekt, er at der findes en tumbnail-fil af billedet.
Det andet svm-billede er af en maskine med en masse hakkebøffer fra dias 3, men det er ok.
Det mest underlige er, at der er nogle der faktisk kan se den.
----------
Rettelse: Du skal bare beskære billedelementet i Impress, og så placere og arrangere det i forhold til de øvrige billeder
----------
mvh
Jens
--------
Jeg har pakket odp-filen ud og set under Pictures. Der har du 2 mærkelige filer af typen svm (jeg fandt ud af at det er StarVieW Metafil lavet i Draw). Men det ene billede fylder en hel A4 side, (derfor kan jeg ikke se top og bund af den under dias-fremvisning). Beskær billedet fra bunden (i draw) , så det passe ind i toppen af dias, højden må ikke være højere en dias-højden (du bruger det nederste som baggrund). Årsagen at det under preview ses korrekt, er at der findes en tumbnail-fil af billedet.
Det andet svm-billede er af en maskine med en masse hakkebøffer fra dias 3, men det er ok.
Det mest underlige er, at der er nogle der faktisk kan se den.
----------
Rettelse: Du skal bare beskære billedelementet i Impress, og så placere og arrangere det i forhold til de øvrige billeder
----------
mvh
Jens
Re: Emne: odp visning
For mig at se er der forvirring om, hvilke elementer, du har forrest.Ole Gregersen wrote:http://dl.dropbox.com/u/4742042/test.odp
Problemet er at du anvender jeres billeder med hillerup hoved og nederste baggrund i selve præsentationen istedetfor som en master. Jeg har forsøgsvist lavet en lille test, der viser materialet fint. Jeg ville dog i jeres sted overveje om jeg ønsker at bruge så megen værdifuld informationsplads foroven til logo mv.
Hvis du giver mig adgang til public i din dropbox, kan jeg lægge den op til dig.
mvh Martin