Når jeg åbner min pc popper der en boks op der siger:
Fatal Error. Brugergrænsefladens sprog kunne ikke bestemmes.
Det er tydelig vis en stor fejl for jeg kan hverken åbne eller afinstallere Open office.
Når jeg har forsøgt at arbejde med problemet har der bl.a. stået :
intern fejl 233023 eller
fejl 1317 en fejl under oprettelsen af kataloget: C:\Programmer\openoffice.org 3\basis\share\registry\schema\org\openoffice
Mit program er: Open office.org 3,0
Styresystem Windows xp
hvem kan hjælpe mig?
Fejl og mangler
Moderator: Lodahl
Hej
Error 1317 har noget at gøre med tilladelser http://support.microsoft.com/kb/872903 , men en normal bruger på XP har også administrator-rettigheder. Se på din brugerprofil.
mvh
Jens
Error 1317 har noget at gøre med tilladelser http://support.microsoft.com/kb/872903 , men en normal bruger på XP har også administrator-rettigheder. Se på din brugerprofil.
mvh
Jens
-
Jeg fik et par gange Error 1317, da jeg i går ville installere version 3.2.2
Derfor fjernede jeg 3.1.1 helt og startede forfra med 3.2.2
Så ville den uvist hvorfor have mig til at registrere.
Jeg fjernede alt vedr. OpenOffice - også de indlysende værdier i reg.databasen - og genstartede pc'eren.
Så lykkedes det uden problemer. Og uden krav om ny registrering.
Pt. har jeg kun et enkelt lille problem med 3.2.2:
Hvis jeg har et ord som computer-[ny linie]programmer stående sidst på en linie i en tekst og vil orddele hele teksten, går orddelingsprogrammet i stå, fordi det opfatter bindestregen mellem computer og programmer som en allerede eksisterende orddeling. Og hvis programmet ikke går i stå, skriver det computer--[ny linie]programmer.
Nå, det er til at leve med
hilsen
Flemming
Derfor fjernede jeg 3.1.1 helt og startede forfra med 3.2.2
Så ville den uvist hvorfor have mig til at registrere.
Jeg fjernede alt vedr. OpenOffice - også de indlysende værdier i reg.databasen - og genstartede pc'eren.
Så lykkedes det uden problemer. Og uden krav om ny registrering.
Pt. har jeg kun et enkelt lille problem med 3.2.2:
Hvis jeg har et ord som computer-[ny linie]programmer stående sidst på en linie i en tekst og vil orddele hele teksten, går orddelingsprogrammet i stå, fordi det opfatter bindestregen mellem computer og programmer som en allerede eksisterende orddeling. Og hvis programmet ikke går i stå, skriver det computer--[ny linie]programmer.
Nå, det er til at leve med
hilsen
Flemming
-