Jeg filtrerer en kolonne, kommer til at "slette" filtreringen (jeg ved ikke, hvordan), så nu er alle de rækker, som ikke "passer med" filtreringen låst. Er de forsvundet? Hvordan kan jeg få dem frem igen?
Spørgsmåletr er vist ikke særlig klart, men jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal forklare det.
På forhånd tak for hjælpen. Henny
Filtrering låst
Moderator: Lodahl
-
Filtrering låst
Henny Jakobsen
Re: Filtrering låst
Tabeller kan godt lide at have en overskrift i kolonnen, både når du filtrerer, sorterer eller laver pivottabeller. Er der ikke en sådan overskrift, forsvinder også filtersymbolet, når du filtrerer.miss_piggy wrote:Jeg filtrerer en kolonne, kommer til at "slette" filtreringen (jeg ved ikke, hvordan), så nu er alle de rækker, som ikke "passer med" filtreringen låst. Er de forsvundet? Hvordan kan jeg få dem frem igen?
Spørgsmåletr er vist ikke særlig klart, men jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal forklare det.
For at få det hele gendannet, skal du blot markere en celle i tabellen og så vælge Menu: Data>Filter>Autofilter igen.
Du kan også markere hele arket (klik på det tomme kvadrat øverst oppe i arket til venstre for kolonne A og ovenfor række 1) og derefter Menu: Formater >Rækker>Vis
mvh
Jens