Hvorfor kan man ikke indsætte foto i open office org.
Har prøvet utallige gange, men der kommer blot en firkantet box frem hvor der i toppen står Grafik, men ikke selve fotoet - hvad er der galt med mit program eller mig.......?
Ved at lave en sang med vers og så skulle der gerne foto ind......men hvordan....???
indsætte foto i open office org
Du har spurgt det selvsamme spørgsmål på Eksperten.dk, så jeg vil gentage mit spørgsmål derfra:
Hvilken type billede prøver du at indsætte? En standard opsætning vil ikke kun vise bl.a. eps-filer.
Prøv at udskrive dokumentet til PDF med f.eks. CutePDF eller Bullzip PDF Printer (ikke det samme som eksportere til PDF!) og se hvordan det ser ud.
Mht. "Grafik" kunne det type på, at Autobilledetekst er slået til. Kan du ændre teksten "Grafik"? Hvis du kan, er det billedetekst. Hvis ikke, vil jeg gætte på, at du forsøger at indsætte en eps fil (el.lign.)
Hvilket version af OOo bruger du?
Hvilken type billede prøver du at indsætte? En standard opsætning vil ikke kun vise bl.a. eps-filer.
Prøv at udskrive dokumentet til PDF med f.eks. CutePDF eller Bullzip PDF Printer (ikke det samme som eksportere til PDF!) og se hvordan det ser ud.
Mht. "Grafik" kunne det type på, at Autobilledetekst er slået til. Kan du ændre teksten "Grafik"? Hvis du kan, er det billedetekst. Hvis ikke, vil jeg gætte på, at du forsøger at indsætte en eps fil (el.lign.)
Hvilket version af OOo bruger du?
OOo 3.1 kører fint på Vista Home Premium.
Nej, vi bruger ikke point her!log wrote:Noget med man skal give point på denne kanal.......!
Under Funktioner -> Indstillinger -> OpenOffice.org Writer -> Vis i sektionen Vis, er der et punkt der hedder Grafik og objekter, her skal der være et flueben hvis grafikken skal vises!
Med venlig hilsen
Esben Aaberg
Esben Aaberg