Ja.. nu har jeg så fået open office i stedet for Word og synes det er super fedt at man kan gemme open office dokument til fx word 2003 (det skal jeg gøre når jeg skal printe ud - da min mor har word 2003 og der kun er blæk i hendes printer) , men hvis jeg så fx skriver lidt videre på min tekst på min mors com. og så jeg vil gemme, så kan jeg ikke gemme som openoffice dokument..
Nogen der ved hvordan jeg kan gemme dokumenter fra Word 2003 til Openoffice?
Har et problem.. Konvertere filer.
Moderator: Lodahl
Re: Har et problem.. Konvertere filer.
OpenOffice.org læser MS-Word filer relativ godt, så det dokument du har sendt over på din mores pc'er skulle du gerne kunne læse selv om det er rettet og gemt igen.Guitarmanden :D wrote:Nogen der ved hvordan jeg kan gemme dokumenter fra Word 2003 til Openoffice?
Med venlig hilsen
Esben Aaberg
Esben Aaberg
Giv din mor en gave!
Du skal selvfølgelig installere OpenOffice på din mors maskine - den forstyrrer ikke hendes Office fra MS, så der er ingen problemer i det!

-
-
I Filer -> Gem som kan du vælge hvilket format du vil gemme det aktuelle dokument i, udfor Filetype.Morten Bagger wrote:Jeg ønsker ikke at gemme i Open Office, men i en form for Word, og det har jeg nemt kunnet indtil for få dage siden, hvor jeg kom til at gemme en tekst i OO.
Hvordan får jeg atter mulighed for at gemme i Word??
I Funktioner -> Indstillinger -> Indlæs/gem -> Generelt kan du under Gem altid som vælge det format du normalt vil gemme dokumenter som.
Med venlig hilsen
Esben Aaberg
Esben Aaberg