Hejsa
Er det bare mig eller, er installationenen af OO.3.1.0 bare langsomt ???
Nu har jeg prøvet på 3 Intel P4 maskiner med masser af ram og det går VILDT langsomt. Tager over 30 min !
Ligeledes synes jeg ikke jeg kan mærke nogen forskel på opstart af programmer !
Sidste spørgsmål... kører 3.1.0 under Ubuntu 9.04
Mvh
Bimmer
3.10 installation
Moderator: Lodahl
Hej og velkommen i forum
Hos mig tog det ikke mere end 2-3 min at installere 3.1 (afprøvet på 3 maskiner)
Ja, OOO3.1 kører på ubuntu 09.04
følg en af disse guides
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=4090&highlight=
Hos mig tog det ikke mere end 2-3 min at installere 3.1 (afprøvet på 3 maskiner)
Ja, OOO3.1 kører på ubuntu 09.04
følg en af disse guides
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=4090&highlight=
Strange
Bruger Libreoffice 3.4 på OS Ubuntu-Linux 11.10 m. fl.
Bruger Libreoffice 3.4 på OS Ubuntu-Linux 11.10 m. fl.
Hvis man er en 'simpel' PC-bruger og OO er gået ned, og jeg prøver at installere den nyeste version, kan det passe det er besværligt?
Har forsøgt flere gange men installationsguiden går totalt i stå!
Min OO er bare død - ingen reaktion.
Er det bedre at installere en ældre version som er færdig med alle børnesygdomme?
mvh EvaUH
Har forsøgt flere gange men installationsguiden går totalt i stå!
Min OO er bare død - ingen reaktion.
Er det bedre at installere en ældre version som er færdig med alle børnesygdomme?
mvh EvaUH
EvaUH
-
3.10 installation
Hej Eva
Jeg ved ikke hvad der er galt. Når du dobbeltklikker på det ikon, du har downloadet, udpakkes installationsfilen til en mappe. I den ligger der flere filer, bl.a. en der hedder "openofficeorg31.msi". Dobbeltklik på "openofficeorg31.msi". Får du nogen fejlmeldinger når du forsøger at installere? Hvilke?
Jeg ved ikke hvad der er galt. Når du dobbeltklikker på det ikon, du har downloadet, udpakkes installationsfilen til en mappe. I den ligger der flere filer, bl.a. en der hedder "openofficeorg31.msi". Dobbeltklik på "openofficeorg31.msi". Får du nogen fejlmeldinger når du forsøger at installere? Hvilke?
Hilsen JR