Hej! Alle Cool OpenOffice bruger.
Der er en option i StarOffice's soffice.ini, som hedder PreLoad=1 (den starter StarOffice med registrerings og user data første gang og bliver derefter sat til PreLoad=0). Det jeg ønsker at vide, er om der findes en ligende funktion/option i OpenOffice.
Jeg har prøvet at sætte samme option ind i soffice.ini på OpenOffice uden held.
Det ville hjælpe rigtigt meget, hvis jeg ikke skal forklarer hver enkelt bruger hvordan de indtaster userdata.
Jeg vil lige sige at jeg er ved at lave en stor installation på Århus Amt med OpenOffice1.1, så hvis nogen ved noget...
mvh.
Stig N Ingerslev
PreLoad=1 option?
Moderator: Lodahl
Re: PreLoad=1 option?
Hejsa
Hvis der ikke er nogen har på oooforum der kan svare dig vil jeg råde dig til at spørge på users@openoffice.org - der er jeg næsten sikker på at du kan få svar. Du skal selvfølgelig lige være opmærksom på at kommunikationen foregår på engelsk på førnævnte mailingliste.
Håber du finder ud af det,
Hauberg
Hvis der ikke er nogen har på oooforum der kan svare dig vil jeg råde dig til at spørge på users@openoffice.org - der er jeg næsten sikker på at du kan få svar. Du skal selvfølgelig lige være opmærksom på at kommunikationen foregår på engelsk på førnævnte mailingliste.
Håber du finder ud af det,
Hauberg
Re:PreLoad=1 option?
Mit foreslag ville være at lave en 2 stk. standard installationer.
Sæt den ene op som du ønsker, så den bl.a. ikke spørger om div. ting længere ved opstart.
Derefter sammenligner du filerne med hinanden - Nu har jeg kun Linux, men der ville jeg bruge følgende:
diff --brief /sti/til/OpenOffice-standard /sti/til/OpenOffice-sat-op-ordentligt
hvis det er på windows, kan du bruge Unix værktøjer ved at installere det på en samba-server - så kan du på serveren bruge diff værktøjet
Sæt den ene op som du ønsker, så den bl.a. ikke spørger om div. ting længere ved opstart.
Derefter sammenligner du filerne med hinanden - Nu har jeg kun Linux, men der ville jeg bruge følgende:
diff --brief /sti/til/OpenOffice-standard /sti/til/OpenOffice-sat-op-ordentligt
hvis det er på windows, kan du bruge Unix værktøjer ved at installere det på en samba-server - så kan du på serveren bruge diff værktøjet