Hej
Jeg vil gerne lave et fast brevpapir med et logo, og noget fast tekst forskellige steder på brevpapiret og jeg klikker på
filer - guider - brev
og der sker ikke noget...Ingen forandring eller nyt vindue, hvor jeg kan udfylde noget eller guide af nogen art...Hvad skyldes det? Er der tale om en fejlinstallation?
MVH
Per
Brevguide?
Hej igen...det vil sige det virkede i går da jeg prøvede men nu virker det ikke igen. Jeg har kigget inde underdonolesen wrote:Ok, Tak...det har jeg gjort nu og det virkerkkn wrote:Brevguiden kræver at du har java runtime korrekt installeret.
Funktioner>indstillinger>OpenOfficeOrg>java
Per
Funktioner>indstillinger>OpenOfficeOrg>java og sat flueben i Anvend et Javaafviklingsmiljø og prøvet igen, men det virker ikke. Den gemmer ikke fluebenet, men det er vel fordi jeg skal tilføje en Tilføj en sti til rodmappen for et Java-afviklingsmiljø (Java Runtime Environment - JRE) på din computer - Hvor finder jeg den på min computer og er det en mappe eller fil og hvad med Parametre og klassesti...skal jeg også tilføje dem fra min pc? MVH Per
-
Brevguide?
Hej Per
Jeg har ikke tilføjet nogen sti eller parametre. Det virker fint hos mig.Den gemmer ikke fluebenet, men det er vel fordi jeg skal tilføje en Tilføj en sti til rodmappen for et Java-afviklingsmiljø (Java Runtime Environment - JRE) på din computer - Hvor finder jeg den på min computer og er det en mappe eller fil og hvad med Parametre og klassesti...skal jeg også tilføje dem fra min pc?
Hilsen JR
Re: Brevguide?
Hej...Når jeg klikker på filer-brev åbnes et præfabrikeret forretningbrev, som jeg ikke kan lukke igen og bliver derfor nødt til at lukke hele pc'en igen, for at lukke dette brev, som jeg ikke kan ændre i og lukke og ej skal bruge til noget. Forskellen efter jeg har genstartet efter mit første spørgsmål er at der optræder 2 java der hvor der står tilføj.....Jeg installerede Java Runtime igår, men havde måske en i forvejen, som nu krydser den anden? MVH PerJørgen Rasmussen wrote:Hej Per
Jeg har ikke tilføjet nogen sti eller parametre. Det virker fint hos mig.Den gemmer ikke fluebenet, men det er vel fordi jeg skal tilføje en Tilføj en sti til rodmappen for et Java-afviklingsmiljø (Java Runtime Environment - JRE) på din computer - Hvor finder jeg den på min computer og er det en mappe eller fil og hvad med Parametre og klassesti...skal jeg også tilføje dem fra min pc?
-
Brevguide?
Hej Per
Det er rigeligt med en version af Java. Afinstaller de forældede versioner du måtte have. Det gøres fra Tilføj/fjern programmer. Du kan derefter slette dem fra C:\Programmer\Java. Det er nok bedst at OpenOffice.org er afsluttet når du gør det.
Det er rigeligt med en version af Java. Afinstaller de forældede versioner du måtte have. Det gøres fra Tilføj/fjern programmer. Du kan derefter slette dem fra C:\Programmer\Java. Det er nok bedst at OpenOffice.org er afsluttet når du gør det.
Hilsen JR
Ok, jeg har afinstalleret java og installeret igen hvilket ikke virkede. Det virkede først da jeg installerede en ny version af OOOJørgen Rasmussen wrote:Hej Per
Per
Er det muligt at indsætte eget logo og slette de linier, tekst og tegn der er der i forvejen i brevguiden eller skal jeg bruge en skabelon, hvis jeg vil lave mit eget helt private brevpapir med logo osv. fra bunden?donolesen wrote:Ok, jeg har afinstalleret java og installeret igen hvilket ikke virkede. Det virkede først da jeg installerede en ny version af OOOJørgen Rasmussen wrote:Hej Per
Per
MVH
Per