OpenOffice org. 3.0
Jeg mener at have slået både autokorrektur og autofuldførelse fra, men der er stadig uønskede autofuldførelser. Når jeg fx skriver 6/7 eller 6:7 bliver det omgående ændret til 06.07.09.
Kan jeg få lidt hjælp
Mvh.
Thomas Alstrup
Autofuldførelse
-
Autofuldførelse
Thomas Alstrup
Tal i Writer-tabel
Er det i en tabel i Writeren?
I så fald vælg >Tabel > Talformat. Her kan du definere hvad talformatet skal være
I så fald vælg >Tabel > Talformat. Her kan du definere hvad talformatet skal være
-
Autofuldførelse
Tak til Kurt
Hvis jeg i Writer vælger tabel, kommer der et rullegardin, hvor også Talformat figurerer, men Talformat er blegt og kan ikke aktiveres.
Har jeg glemt et eller andet.
Mvh.
Thomas
Hvis jeg i Writer vælger tabel, kommer der et rullegardin, hvor også Talformat figurerer, men Talformat er blegt og kan ikke aktiveres.
Har jeg glemt et eller andet.
Mvh.
Thomas
Thomas Alstrup
-
Autofuldførelse
Hej Thomas
Hvis du skal vælge funktionen Talformat, skal din markør være placeret i tabellen.
Jeg tror dit problem kan løses ved, at du placerer markøren i en celle og højreklikker. Fravælg Talgenkendelse.
Hvis du skal vælge funktionen Talformat, skal din markør være placeret i tabellen.
Jeg tror dit problem kan løses ved, at du placerer markøren i en celle og højreklikker. Fravælg Talgenkendelse.
Hilsen JR