Halløj! Jeg har netop fået ny computer med Vista, og da vi bruger OpenOffice på arbejdet, og jeg synes det er meget behageligt at arbejde med, vil jeg selvfølgelig gerne installere det på min egen computer. Problemet er, at når jeg beder dem om at hente pakken, og siger "kør" i dialog boksen, så står den og overfører i 10-15 minutter. Når den er færdig med at downloade forsvinder dialogboxen - selvom jeg ikke har krydset af i feltet som siger at den skal lukke automatisk. Herefter kan jeg ikke finde den nogen steder. Jeg har prøvet at sige gem istedet for kør i dialogboxen, men så forsvinder dem bare uden at begynde at downloade noget... Hvad f..... gør jeg galt?? Er det en fejl 40?
Mvh Lene
Jep, som jeg skrev, så har jeg også prøvet det. Så begynder den ikke at downloade, men forsvinder bare. Jeg forstår det ikke - men jeg skal så også være den første til at sige at jeg absolut ikke er særligt computerkyndig!
Jeg tror ikke det er en fejl 40.
Det kan være dit antivirusprogram. Det kan også være dine internetindstillinger. Hvilket antivirusprogram har du installeret?
Prøv at opdatere antivirusprogrammet. Hvis det ikke hjælper så prøv, at deaktivere det mens du downloader. En tredie mulighed er at åbne Internet Explorer -> Menuen Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Marker zonen internet -> tryk på knappen 'Nulstil alle zoner til standardniveauet' -> Tryk på 'Anvend' og tryk på 'OK'.