får følgende fejlmeddelelse når der forsøges at sende email:
"OpenOffice.org var ikke i stand til at finde en brugbar mail-konfiguration"
mvh
After6ty
WRITER: send e-mail
Moderator: Lodahl
[quote="Jens S"]Hej
Du skal først sætte din e-mail op. Vælg Funktioner - Indstillinger - OpenOffice.org Writer - Brevfletning med e-mail. Der kan du også lige lave en test af forbindelsen.
mvh
Jens[/quote]
tak jens... for svaret, men det har jeg prøvet, men får stadigvæk den samme fejlmeddelelse!
mvh
after6ty
Du skal først sætte din e-mail op. Vælg Funktioner - Indstillinger - OpenOffice.org Writer - Brevfletning med e-mail. Der kan du også lige lave en test af forbindelsen.
mvh
Jens[/quote]
tak jens... for svaret, men det har jeg prøvet, men får stadigvæk den samme fejlmeddelelse!
mvh
after6ty
Den vejledning du fik skal kun bruges i forbindelse med mail-merging og er ikke nødvendig for at afsende en mail med vedhæftet dokument. OpenOffice bruger dit standard mailprogram og hvis den ikke kan finde den, vil den fremkomme med den meddelelse du fik.
Du skal altså i
Windows Vista gå til Kontralpanel-Standardprogrammer-Angiv standardprogrammer-og vælg så dit email-program.
Windows XP gå til Kontrolpanel-Internetindstillinger-Programmer-E-mail adresse- og vælg dit dit email-program.
mvh
Jens
Du skal altså i
Windows Vista gå til Kontralpanel-Standardprogrammer-Angiv standardprogrammer-og vælg så dit email-program.
Windows XP gå til Kontrolpanel-Internetindstillinger-Programmer-E-mail adresse- og vælg dit dit email-program.
mvh
Jens