Projekt opg. flere skriver til samme endelige rapport.
Posted: 16. Aug 2008 09:46
Vi er 2 som skal igang med en projekt opgave (rapport på ca 60sider ialt) og vi begge bruger OOo, men vi kommer hver især til at skrive dele af rapporten hver for sig, så er interesseret i at hører nogle foreslag til hvordan vi gør det bedst, så den sidste "samling" af vores skrevne ting forløber lettest.
Jeg er selv vant til at skrive rapporter i OOo, og gøre brug af tabuleringen (F11), så gør brug af første side, ect, og brug af indholdsfortegnelse, men er vant til at skrive en rapport alene, og har ikke prøvet at skulle samle 2 selvstændige rapporter til 1 samlet (til sidste)
Jeg går ud fra at den bedste måde vil være at:
- Alle dokumenter er i standard tabulering
- Der bruges Overskrift 1-2-3 i vores dele
- Standard skrift størrelse
- Alle sidefod og sidehovede, lægges på tilsidst (når den endelig rapport samles)
De ting jeg er itvivl om, hvordan vil lykkes er:
- Er et bedst at skriv hver emne, som 1 dokument hver, eller er det ligegyldigt om det er samlet i 1 sort dokument?
- Hvordan lægges de 2 selvstændige skrevne opgaver bedst sammen (vi skriver hver ting som skal være forskellige steder i rapporten), er det bare copy/paste, eller vil ting som tabulering/skrifttype/opsætning drille?
- Er det bedst af lave et helt nyt dokument, hvor vi samler de 2 opgaver i, eller er det ligegyldigt om man bare "bygger" videres på den ene af vores 2 opgaver?
- Er der andre ting jeg udmiddelbart skal tænke over, når man skal samle 2 selvstændige "rapporter/dukomenter" til 1 samlet rapport?
Jeg er selv vant til at skrive rapporter i OOo, og gøre brug af tabuleringen (F11), så gør brug af første side, ect, og brug af indholdsfortegnelse, men er vant til at skrive en rapport alene, og har ikke prøvet at skulle samle 2 selvstændige rapporter til 1 samlet (til sidste)
Jeg går ud fra at den bedste måde vil være at:
- Alle dokumenter er i standard tabulering
- Der bruges Overskrift 1-2-3 i vores dele
- Standard skrift størrelse
- Alle sidefod og sidehovede, lægges på tilsidst (når den endelig rapport samles)
De ting jeg er itvivl om, hvordan vil lykkes er:
- Er et bedst at skriv hver emne, som 1 dokument hver, eller er det ligegyldigt om det er samlet i 1 sort dokument?
- Hvordan lægges de 2 selvstændige skrevne opgaver bedst sammen (vi skriver hver ting som skal være forskellige steder i rapporten), er det bare copy/paste, eller vil ting som tabulering/skrifttype/opsætning drille?
- Er det bedst af lave et helt nyt dokument, hvor vi samler de 2 opgaver i, eller er det ligegyldigt om man bare "bygger" videres på den ene af vores 2 opgaver?
- Er der andre ting jeg udmiddelbart skal tænke over, når man skal samle 2 selvstændige "rapporter/dukomenter" til 1 samlet rapport?