Page 1 of 1
indsæt kommentar
Posted: 3. Oct 2007 17:53
by Sherlock
Når jeg gerne vil indsætte en kommentar i Writer vil jeg gerne have at den eks. sætter en streg under den sætning eller de ord jeg gerne vil kommentere på og så derved hæfte mine bemærkninger på der. Det synes jeg ikke lige jeg kan få lov til. Når jeg vælger nogle ord og Indsætter kommentare, sletter den de ord/sætning jeg har markeret? Er der en smartere måde at gøre det på eller...?
Posted: 3. Oct 2007 19:06
by Lodahl
Hej,
Du skal ikke markere et ord, bare stille markøren et sted (f.eks. foran/bagved et ord).
Posted: 3. Oct 2007 20:36
by Sherlock
okay....men derved kommer der jo kun en lille gul klat, som jeg synes er vildt nem at overse. Er det ikke lidt dårligt og kunne det tænkes at der kommer forbedringer på det punkt?
Posted: 3. Oct 2007 21:38
by Lodahl
Der er nyt på vej. Læs her
http://wiki.services.openoffice.org/wik ... _Code_2007 og især her
http://wiki.services.openoffice.org/wik ... _Code_2007
Jeg kan i øvrigt anbefale at abonnere på det danske nyhedsbrev, som tidligere har omtalt netop dette emne.