Håber på, at få lidt hjælp.
Jeg er guitarist, og kan godt lide lidt orden i tingene. Derfor vil jeg gerne have, at dokumenter til sangene, jeg spiller, har samme design. Ikke noget problem med det. Jeg har fået lavet nogle udmærkede "chords" at spille / synge efter. Problemet ligger i, at jeg gerne vil have disse sange skrevet ud på en speciel måde også, sådan at der er to sider på hvert stykke papir, som så skal ligge vandret. Altså det samme som hvis jeg skrev hvert dokument ud i A5 og limede dem sammen 2 og 2 til A4-dokumenter. Se billedet, hvis I ikke rigtig forstår, hvad jeg mener:
Håber på, at få lidt hjælp.
Jeg er guitarist, og kan godt lide lidt orden i tingene. Derfor vil jeg gerne have, at dokumenter til sangene, jeg spiller, har samme design. Ikke noget problem med det. Jeg har fået lavet nogle udmærkede "chords" at spille / synge efter. Problemet ligger i, at jeg gerne vil have disse sange skrevet ud på en speciel måde også, sådan at der er to sider på hvert stykke papir, som så skal ligge vandret. Altså det samme som hvis jeg skrev hvert dokument ud i A5 og limede dem sammen 2 og 2 til A4-dokumenter. Se billedet, hvis I ikke rigtig forstår, hvad jeg mener:
På forhånd tak
Theis Andersen
Det kan du gøre ved at vælge Filer-Vis Udskrift:
I værktøjslinjen klikker på på ikonen umiddelbart til venstre for "Luk udskriftsvisning" - Her kan du vælge 1 række, 2 kolonner og liggende format.
Start derefter udskrivningen med knappen til venstre for den.
Til hele dokumenter hvor enkelte sider skal ligge ned, så skal du sætte dig ind i sidetypografier, der kan du lægge enkeltsider ned og indsætte en tabel på den side der ligger ned. Tabeller er en lige så god ting for menigmand der skal designe dokumenter som de er for webdesignere!
Det første svar var 112% i orden. Der skal dog også en smule opfindsomhed til, bl.a. noget med at komme det samme papir i printeren 2 gange
Men hovedsagen er, at jeg kan finde ud af det. Så det er bare super. Tak for indsatsen.
Vi ses måske en anden gang. Tænker på at tilmelde mig. Har også tænkt mig lige at tage et smut rundt, for at se, om der er noget JEG kan svare på. Er dog ikke helt dum. Det kan bare være lidt svært en gang i mellem, at finde det, man leder efter.