Firefox og OpenOffice.org?

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Zimmer Gade

Firefox og OpenOffice.org?

Post by Zimmer Gade »

Hej. :)
Jeg har efterhånden hørt så meget om Firefox, så derfor har jeg installeret dette for at prøve det af. Men af en eller anden grund kan jeg ikke komme videre end til login vinduet når jeg vil ind på dette forum. Når jeg indtaster mit brugernavn + kode, og derefter klikker på logind, slettes alt det jeg har tastet og jeg kommer ikke videre! Der er ingen problemer med IE7. Der skulle vel ikke være nogen derude der har haft samme problem og som kunne hjælpe mig?
PÅ forhånd tak. :)
finngl

Post by finngl »

Jeg havde samme problem - jeg kunne pludselig ikke logge ind med mit sædvanlige brugernavn og password! Jeg havde ikke mulighed for at teste med IE, da jeg bruger Ubuntu (hvor browseren er Firefox).

Jeg brugte så linket, hvor man kan få tilsendt et nyt password, og nu kan jeg komme ind...
Zimmer Gade

Post by Zimmer Gade »

Hej finngl.

Det ser ud til at det løste problemet. Nu kan jeg logge mig på både gennem ie7 og Firefox.

Tak skal du have. :D
Zimmer Gade

Post by Zimmer Gade »

Her, et par dage efter, må jeg desværre sige, at det virker ikke i længden. :xder er der jo så en begrænsning for mig når det gælder OpenOffice.org. Det er det eneste forum jeg har problemer med, hvad det angår. Et minus til Firefox fra mig. :?
find1448

Post by find1448 »

Ikke noget problem her, både manuelt og auto ...
Zimmer Gade

Post by Zimmer Gade »

Jeg har på fornemmelsen, det er fordi jeg bruger både ie7 og firefox at det konflikter :?: Og ie7 kan jeg ikke undvære.
Karl Erik

Post by Karl Erik »

Har du prøvet at starte Firefox i "Sikker tilstand". Der er et link til det under Start - Alle programmer - Mozilla Firefox.

Du kunne også prøve at spørge om hjælp her:

http://forum.mozilladanmark.dk/
Karl Erik
Sherlock

Post by Sherlock »

Zimmer: hvad er det du bruger ie7 til som du ikke kan bruge firefox til?
Jeg bruger udelukkende firefox og har endnu ikke opdaget noget, hvor den svigter.
_______

mvh
Sherlock
Zimmer Gade

Post by Zimmer Gade »

Min netbank. Danske Netbank kræver active card hvis man bruger Firefox.
Derudover til opdatering af Windows. :)
Post Reply