Frygtelige problemer med tekstbehandling

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Lisbet

Frygtelige problemer med tekstbehandling

Post by Lisbet »

Jeg har stillet dette spørgsmål for nogle dage siden i Tekstbehandlingsgruppen, men gentager det her fordi det er en temmelig presserende sag at få problemet løst. Så håber jeg at ikke alle er gået på ferie :)

Jeg er ved at læse korrektur på et digert værk, men kommer ud for at OO går ned når der skal gemmes så at jeg ingen vegne når.
Jeg har forsøgt af afinstallere og slette alt OO inden geninstallering, men problemet optræder stadig.
Er der mon en løsning på dette problem?

Venlig hilsen
Lisbet
Lisbet
JFM

Post by JFM »

Hej Lisbeth
Jeg er ikke selv stødt på disse problemer med OpenOffice, men det fremgår ikke af dit indlæg, hvilken version, du bruger af OpenOffice? Dette kan du se ved at gå op i hjælp -> Om OpenOffice.org.

Får du nogle fejlmeddelser, når programmet går ned?
Er det kun, når du arbejder på dit "store værk" OOo går ned, eller sker det også med andre OOo-dokumenter?

Hilsen

Jørgen
Lisbet

Post by Lisbet »

JFM wrote:Hej Lisbeth
Jeg er ikke selv stødt på disse problemer med OpenOffice, men det fremgår ikke af dit indlæg, hvilken version, du bruger af OpenOffice? Dette kan du se ved at gå op i hjælp -> Om OpenOffice.org.

Får du nogle fejlmeddelser, når programmet går ned?
Er det kun, når du arbejder på dit "store værk" OOo går ned, eller sker det også med andre OOo-dokumenter?

Hilsen

Jørgen
Hej Jørgen
Det er den seneste version af OO - 2.2 -. Og fejlmeldingen lød at det var officebin det gjaldt.
Nu har jeg imidlertid afinstalleret den og fra en cd-rom installeret OO 2.1, og det ser foreløbig ud til at fungere.

Jeg har ikke prøvet med "små værker" - har haft travlt med løse problemet, bl.a. ved adskillige gange at af- og installere, køre scandisk (eller hvad det nu hedder på Windows XP).

Jeg vender tilbage hvis jeg også får problemer med den nye installation.

Venlig hilsen
Lisbet
Lisbet
Post Reply