Hej
Jeg er begyndt at bruge Open Office på mit arbejde og er rigtig glad for programmet.
En ting driller mig - hvordan vedhæfter jeg et dokument (f.eks. et Word eller Writer) til mit regneark?
Jeg mener at have været igennem hele 'insert'-menuen uden at finde svar.
På forhånd tak for hjælpen.
Vedhæft dokument
Moderator: Lodahl
Hej,
Du kan indsætte det som objekt. Indsæt > Objekt > OLE-objekt. Marker feltet Fra fil og vælg filen.
Du kan indsætte det som objekt. Indsæt > Objekt > OLE-objekt. Marker feltet Fra fil og vælg filen.
Med venlig hilsen
Leif Lodahl
Blog: https://libreofficedk.blogspot.dk
LibreOffice: http://da.libreoffice.org
Leif Lodahl
Blog: https://libreofficedk.blogspot.dk
LibreOffice: http://da.libreoffice.org
Vedhæft dokument
Kunne du ikke bare indsætte et hyperlink i en cellen til dokumentet
Jens
Jens