Jeg har et meget underligt problem. Jeg har skrevet en lang tekst i writer som jeg vil have over i min blog. Teksten er fuldstændig ens hele vejen igennem. Når jeg så kopiere den og sætter den over på min blog kommer den op i to forskellige typer skrift. Lige meget hvor meget jeg markerer alt og skifter skrifttype, boldness, størrelse for hele afsnittet så forbliver der en forskel???????
Er der nogen der kan hjælpe mig, det er suuuuuper mystisk og totalt ødelæggende...
Mvh. Thorbs
Forskellig skrift ved Copy alll
-
Re:Forskellig skrift ved Copy alll
Prøv at kopiere teksten over i notepad og derfra over i din blog. Hvis det løser problemet, så kan det være HTML og CSS koder mv. der følger med. Det er kort sagt formateringkoder, der for f.eks. CSS' koders vedkommende får højere prioritet end de ændringer du foretager i din blog editor.
Er det tilfældet er det blog-editorens skyld i øvrigt. Den skal være i stand til at filtrere den slags fra eller håndtere det.
Er det tilfældet er det blog-editorens skyld i øvrigt. Den skal være i stand til at filtrere den slags fra eller håndtere det.