Hejsa
Downloadede 2.0.2 fra http://da.openoffice.org - men der er en fejl når jeg vil installere Windows versionen - der kommer en advarsel om at den downloadede fil ikke kan ....... - er der nogen der ved noget om dette ?
Peace
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey
"if you read this...you have wasted three seconds of your life."
[quote="ovelarsen"]Hejsa :D
Downloadede 2.0.2 fra http://da.openoffice.org - men der er en fejl når jeg vil installere Windows versionen - der kommer en advarsel om at den downloadede fil ikke kan ....... - er der nogen der ved noget om dette ?
lalf wrote:Hvilken fejlmeddelelse får du helt eksakt?
/Lalf
Hejsa - problemet er - at det kan jeg ikke huske - men har prøvet flere gange - og hver gang jeg prøver at åbne den downloadede fil - får jeg samme meddelelse - så jeg har efterhånden opgivet - og smidt de downloadede filer ud.
Ville bare finde ud af om der var andre der havde oplevet det samme - bruger Firefon downloader / Truedownloader til hente den med - samme resultat.
Peace
Prøv én gang til at hente OOo, denne gang fra en anden server, hvis muligt, og lad os høre/se fejlmeddelelsen. Og hvis du kan, uden at bruge en downloader til formålet.
Kaaredyret wrote:Prøv én gang til at hente OOo, denne gang fra en anden server, hvis muligt, og lad os høre/se fejlmeddelelsen. Og hvis du kan, uden at bruge en downloader til formålet.
Nogen der kan hjælpe mig med en liste over alternative servere til at downloade OpenOffice fra
På forhånd tak
Peace
[quote="ovelarsen"][quote="Kaaredyret"]Prøv én gang til at hente OOo, denne gang fra en anden server, hvis muligt, og lad os høre/se fejlmeddelelsen. Og hvis du kan, uden at bruge en downloader til formålet.[/quote]
Nogen der kan hjælpe mig med en liste over alternative servere til at downloade OpenOffice fra