installation af OO 1.1 i mandrake
Moderator: Lodahl
installation af OO 1.1 i mandrake
Er der nogen der har en link til hvorledes en opdatering af OO fra 1.0.2 til 1.1 i mandrake 9.1 kan ske ?
-
Re:installation af OO 1.1 i mandrake
Du skal starte med at afinstallere 1.0.2 fuldstændig også starte den installer der er med i OpenOffice.org 1.1
Det virker fint på min Mandrake.
Det virker fint på min Mandrake.
JabberID: jesper@jabbernet.dk
Og dvs at der følger en "installer" med den nedhentet fil ?
Dvs at jeg "kun" skal finde mine skabelon og evt. ekstra ord i stavekontrollen er det nemt ? og så "gemme" dem til brug i OO1.1
Dvs at jeg "kun" skal finde mine skabelon og evt. ekstra ord i stavekontrollen er det nemt ? og så "gemme" dem til brug i OO1.1
problemer med installasjon av open office 1.1
jeg fikk ikke til å installere open office 1.1 på min mandrake9.1
jeg hadde ikke av installert den gamle. Men jeg fikk opp at den ikke kunne installeres i den gamle mappa som forrige utgave ligger i. den hadde jeg avinstallert da jeg prøvde det. Det kom opp at den ikke kunne opprette ikoner der. jeg installerte den da i en annen mappe. den mappen heter user/ problemet som da oppstod var at jeg ikke fant ikonene noen steder til programmet. da var jeg jo like langt. jeg endret ikke på filoppsettet når jeg installerte manrake. Jeg tror jeg valgte å beholde de insillingene som kom opp.
Noen som kan hjelpe en nybegynder fra norge i mandrake installprosedyre.
jeg hadde ikke av installert den gamle. Men jeg fikk opp at den ikke kunne installeres i den gamle mappa som forrige utgave ligger i. den hadde jeg avinstallert da jeg prøvde det. Det kom opp at den ikke kunne opprette ikoner der. jeg installerte den da i en annen mappe. den mappen heter user/ problemet som da oppstod var at jeg ikke fant ikonene noen steder til programmet. da var jeg jo like langt. jeg endret ikke på filoppsettet når jeg installerte manrake. Jeg tror jeg valgte å beholde de insillingene som kom opp.
Noen som kan hjelpe en nybegynder fra norge i mandrake installprosedyre.
Jeg har lidt samme problem. Dog har jeg afinstalleret oo1.1 fra mandrake 9.2, men nu er der ikke et kald til OO i mandrake menuen. Jeg kan finde den via konq. og så starte den op.
Tilsyneladen kan menudrake ikke ordne det ?
Tilsyneladen kan menudrake ikke ordne det ?