Jeg er virkelig positiv overrasket over hvad Open Office kan. Hvis man sammemligner med den ekstrem dyre MS Office så er der udmidelbart ingen forskel, pånær prisen og udseende. Alle de de nødvendige værktøjer er der, så hvis jeg stod og skulle vælge mellem de to produkter ville jeg klart vælge Open Office.
Så der behøver altså ikke at stå MS eller Windows på alt for at det er godt.
Open Office er god
Moderator: Lodahl
Re: Open Office er god
Det er rart at høre - selv om der er en del som mangler endnu - især den danske hjælpetekst.
Arbejdet med hjælpeteksten koordineres her: Skabeloner og grafik er andre ting som mangler i større omfang.
Arbejdet med hjælpeteksten koordineres her: Skabeloner og grafik er andre ting som mangler i større omfang.
Re: Open Office er god
Ingen tvivl om det da!!!Anders wrote:Jeg er virkelig positiv overrasket over hvad Open Office kan. Hvis man sammemligner med den ekstrem dyre MS Office så er der udmidelbart ingen forskel, pånær prisen og udseende. Alle de de nødvendige værktøjer er der, så hvis jeg stod og skulle vælge mellem de to produkter ville jeg klart vælge Open Office.
Så der behøver altså ikke at stå MS eller Windows på alt for at det er godt.
Hvis jeg skulle vælge mellem MS Office XP og OpenOffice og jeg kunne få begge gratis, ville jeg klart vælge OpenOffice (seriøst!!!).