Er der nogen der ved hvordan jeg kan lave en kalender i Open Office??
Chris :?:
Kalender
Re: Kalender
Hvad mener du helt præcist?qaz4700 wrote:Er der nogen der ved hvordan jeg kan lave en kalender i Open Office??
Chris
Er det en kalender á la den der er i Microsoft Outlook, hvor du kan holde styr på aftaler og med indbygget invitation og alarm?
For en sådan findes ikke i selve OpenOffice.org.
Men kig i stedet på OpenGroupware og Mozilla Calendar.
OpenOffice.orgs egen post- og kalenderklient Glow er på et ret tidligt udviklingsstadie, så jeg vil ikke forvente en brugbar klient før sidst i 2004 og en stabil udgave i slutningen af 2005. Men udviklerne kan jo overraske os - selvom det er sjældent.
Re:Kalender
Nej.. det er "bare" en alm. kalender hvor jeg kan skrive aftaler ind, der skal ikke være alarm eller ligende tilknyttet
Re:Kalender
Det var nu også en sådan jeg, jeg skrev om.Anonymous wrote:Nej.. det er "bare" en alm. kalender hvor jeg kan skrive aftaler ind, der skal ikke være alarm eller ligende tilknyttet
Det er selvfølgelig muligt at bruge et regneark til det, selvom det ikke er udviklet til det.
Danny Brewer har udviklet en kalender til OpenOffice.org, som du måske kan bruge. Den hedder Danny Brewer's Calendar Daytimer Maker.