Er der nogen der har haft brug for at kunne skifte mellem 2 sprog - i interfacen i OpenOffice 2.0. Det blev lovet - inden - at det ville være muligt - i 2-0 - men har prøvet at installere 1 sprog udover engelsk - men det er ikke muligt at skifte - er der nogen der kender noget til dette problem - om det er en bug - eller det er manglende sprogpakker på det andet sprog - (selv om ordbøger osv. er installeret)
Peace
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey
"if you read this...you have wasted three seconds of your life."
Er der nogen der har haft brug for at kunne skifte mellem 2 sprog - i interfacen i OpenOffice 2.0. Det blev lovet - inden - at det ville være muligt - i 2-0 - men har prøvet at installere 1 sprog udover engelsk - men det er ikke muligt at skifte - er der nogen der kender noget til dette problem - om det er en bug - eller det er manglende sprogpakker på det andet sprog - (selv om ordbøger osv. er installeret)
Peace
Det kan man godt:
Du skal først installere sprogpakkerne til de sprog, du ønsker
Jeg har bare prøvet med lys og lygte - at finde den sprogpakke - der skal bruges til at lave interfacen om til spansk. Troede at den kom med over - når jeg downloadede - via guiden installerede ordbøger m.m.
Ved du om der findes et fælles sted - hvor sprogpakker er samlet - lige som der gør for ordbøger m.m.
På forhånd tak
Peace
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey
"if you read this...you have wasted three seconds of your life."
ovelarsen wrote:
Jeg har bare prøvet med lys og lygte - at finde den sprogpakke - der skal bruges til at lave interfacen om til spansk. Troede at den kom med over - når jeg downloadede - via guiden installerede ordbøger m.m.
Prøv at kikke ind på es.openoffice.org - men det ser ud til at de kun er kommet til 2.0rc2 med oversættelsen ...
Jeg vil gerne have tamilsk Sprogpakke, men kan ikke finde den
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde den sprogpakke, jeg ved man kan downloade hele programmet på tamilsk, men det er blot sprogpakken jeg gerne vil have.
Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig så pls. giv mig et link!