flere interface sprog

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
ovelarsen

flere interface sprog

Post by ovelarsen »

Hejsa :D

Er der nogen der har haft brug for at kunne skifte mellem 2 sprog - i interfacen i OpenOffice 2.0. Det blev lovet - inden - at det ville være muligt - i 2-0 - men har prøvet at installere 1 sprog udover engelsk - men det er ikke muligt at skifte - er der nogen der kender noget til dette problem - om det er en bug - eller det er manglende sprogpakker på det andet sprog - (selv om ordbøger osv. er installeret)

Peace
:twisted:
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey

"if you read this...you have wasted three seconds of your life."
henrikjust

Re: flere interface sprog

Post by henrikjust »

ovelarsen wrote:Hejsa :D

Er der nogen der har haft brug for at kunne skifte mellem 2 sprog - i interfacen i OpenOffice 2.0. Det blev lovet - inden - at det ville være muligt - i 2-0 - men har prøvet at installere 1 sprog udover engelsk - men det er ikke muligt at skifte - er der nogen der kender noget til dette problem - om det er en bug - eller det er manglende sprogpakker på det andet sprog - (selv om ordbøger osv. er installeret)

Peace
:twisted:
Det kan man godt:

Du skal først installere sprogpakkerne til de sprog, du ønsker

Sprogpakkerne hentes her: http://da.openoffice.org/about-downloads.html

Herefter kan du skifte sprog for brugergrænsefladen ved at vælge Funktioner - Indstillinger - Sprogindstillinger - Sprog - Brugergrænseflade

(Ordbøgerne har ikke noget med brugergrænsefladens sprog at gøre - de er kun til stavekontrol)

Jeg håber det Hjælper

Hilsen Henrik
ovelarsen

Re:flere interface sprog

Post by ovelarsen »

Hej Henrik
Tak for dit svar - og din hjælp.

Jeg har bare prøvet med lys og lygte - at finde den sprogpakke - der skal bruges til at lave interfacen om til spansk. Troede at den kom med over - når jeg downloadede - via guiden installerede ordbøger m.m.

Ved du om der findes et fælles sted - hvor sprogpakker er samlet - lige som der gør for ordbøger m.m.

På forhånd tak
Peace :twisted:
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey

"if you read this...you have wasted three seconds of your life."
Guest

Post by Guest »

ovelarsen wrote: Jeg har bare prøvet med lys og lygte - at finde den sprogpakke - der skal bruges til at lave interfacen om til spansk. Troede at den kom med over - når jeg downloadede - via guiden installerede ordbøger m.m.
Prøv at kikke ind på es.openoffice.org - men det ser ud til at de kun er kommet til 2.0rc2 med oversættelsen ...

/Niels
PKS

Post by PKS »

Hej

Jeg vil gerne have tamilsk Sprogpakke, men kan ikke finde den :-(

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde den sprogpakke, jeg ved man kan downloade hele programmet på tamilsk, men det er blot sprogpakken jeg gerne vil have.

Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig så pls. giv mig et link!

Post by Kaaredyret »

http://ta.openoffice.org/

Prøv at se her om der er nogen hjælp, jeg har af gode grunde ikke den fjerneste idé om hvad der står på siden, men det har du så nok. :)
Guest

Post by Guest »

Tak for hjælpen.... ja det var nærmere for at mine forældre kunne bruge computeren noget oftere, Jeg kan nemlig heller ikke læse det :)

Nu må vi se om de kan hjælpe mig med at læse det!
Post Reply