Jeg er ved at "rekruttere" redaktører til OOoforum.dk og har allerede "hyret" nogle stykker.
I første omgang handler det som redaktør om at sørge for, at folk får svar på deres indlæg, hvis ingen andre besvarer det efter en rum tid. Jeg forventer ikke, at man alene skal besvare alle spørgsmål. Jeg ønsker blot, at vi er nogle, der jævnligt logger på og sørger for, at der ikke opstår et kommunikations tomrum. Har vi ikke selv et svar, kan vi henvise spørgeren til epostlisten users@openoffice.org, http://supportforum.sun.com/staroffice/ eller www.oooforum.org etc..
Er du særlig stærk indenfor regneark, tegneprogrammet eller præsentationsværktøjet, og har du tid/lyst til at hjælpe til på oooforum.dk så skriv et indlæg eller send mig en mail.
Redaktør til regneark, tegneprogrammet eller præsentation
Moderator: Lodahl
-
Redaktør til regneark, tegneprogrammet eller præsentation
Last edited by Søren Thing Pedersen on 20. Mar 2004 08:40, edited 2 times in total.
-
Re:Redaktør til regneark, tegneprogrammet eller præsentation
Claus Sørensen, som er velkendt OOo-aktør og initiativtager til DA.OpenOffice.org i 2002, er nu redaktør for Regneark.
Er der nogen der vil melde sig som redaktør til forumet for "tegneprogrammet" eller "præsentationsværktøjet"?
Er der nogen der vil melde sig som redaktør til forumet for "tegneprogrammet" eller "præsentationsværktøjet"?