Hej, din separator er ','.
Du skal derfor sikre dig, at du bruger komma som separator/adskiller.
Priserne på dine to linjer kommer i kolonne I. Vær opmærksom på, at dine priser er præsenteret efter engelsk/US formattering med . fremfor , for ører.
Prisjustering i kolonne
Moderator: Lodahl
Perfekt !!
Jeg skulle lige gennemskue det.
Men løsningen blev faktisk at markere kolonne I med prisen , og i stedet for standard, valgte jeg Engelsk (US) som kolonnetype.
Det frustrende , set i bakspejlet, har været at visningen er korrekt i "preview" vinduet (som beskrevet ovenover), men vist som datoer når basen var fuldt åben.
Endnu engang tusind tak for hjælpen. Du siger bare til PKO hvis du skal bruge en plade eller cd, så finder vi ud af noget.
Jeg er blevet lidt klogere på det hele nu.
Jeg skulle lige gennemskue det.
Men løsningen blev faktisk at markere kolonne I med prisen , og i stedet for standard, valgte jeg Engelsk (US) som kolonnetype.
Det frustrende , set i bakspejlet, har været at visningen er korrekt i "preview" vinduet (som beskrevet ovenover), men vist som datoer når basen var fuldt åben.
Endnu engang tusind tak for hjælpen. Du siger bare til PKO hvis du skal bruge en plade eller cd, så finder vi ud af noget.
Jeg er blevet lidt klogere på det hele nu.
Nå . Nu prøver jeg så at lave en samlet sum på mine priser .
Det lykkedes til et vist punkt, hvorefter jeg får havelåger i feltet istedet for tal. Det er tilsyneladende når tallet bliver større end 9999.
Jeg må skulle ændre indstillingen for kolonnen, men er blank .
Er der en vågen bruger derude ?
På forhånd tak.
Det lykkedes til et vist punkt, hvorefter jeg får havelåger i feltet istedet for tal. Det er tilsyneladende når tallet bliver større end 9999.
Jeg må skulle ændre indstillingen for kolonnen, men er blank .
Er der en vågen bruger derude ?
På forhånd tak.