Jeg er nu nået til synkroniseringen mellem Google Calendar og Sunbird, og foreløbigt fungerer det fint - Har dog lige et par spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe med:
Nu har jeg i Sunbird en kalender, som hedder 'Min kalender' og den nye, som jeg har kaldt 'Google Calendar'. Dét, jeg gemmer i 'Min kalender', kommer selvfølgelig kun til at ligge i Sunbird og ikke i Google Calendar. Dét, jeg gemmer i 'Google Calendar' synkroniseres og ligger begge steder - Ik?
Kan man forvælge 'Google Calendar', når man laver nye opgaver og/eller nye begivenheder? For mig skal alting i princippet ligge begge steder, og som det er nu, vil Sunbird som standard altid vælge 'Min kalender' (Hvilket er uhensigtsmæssigt i det tilfælde, at jeg glemmer at ændre dette).
Er det endvidere muligt at overføre alt, jeg har i 'Min kalender', til 'Google Calendar' i Sunbird (Således at de ting, jeg allerede har indskrevet, men som endnu ikke er i min Google Calendar, kommer deri) ?
På forhånd tak.
Schindler