Den 3/11 blev der udsendt en opdateret dansk version af 1.1, hvor vi har rettet nogle enkelte problemer med æøå.
Har du prøvet denne opdaterede udgave?
Danske karakterer
-
Re:Danske karakterer
Jeg har fået installeret den nye udgave og problemet med æøå er løst. Titellinien gemmes i Word-formater med de danske bogstaver, ligesom jeg kan åbne en fil med danske bogstaver i filnavnet.Søren Thing Pedersen wrote:Den 3/11 blev der udsendt en opdateret dansk version af 1.1, hvor vi har rettet nogle enkelte problemer med æøå.
Problemet med at åbne filer med danske bogstaver i Internet Explorer er dog ikke løst, men dette problemer opretter jeg et nyt indlæg om.
Torben Aastrup
Re:Danske karakterer
TAA wrote:Jeg har fået installeret den nye udgave og problemet med æøå er løst. Titellinien gemmes i Word-formater med de danske bogstaver, ligesom jeg kan åbne en fil med danske bogstaver i filnavnet.Søren Thing Pedersen wrote:Den 3/11 blev der udsendt en opdateret dansk version af 1.1, hvor vi har rettet nogle enkelte problemer med æøå.
Problemet med at åbne filer med danske bogstaver i Internet Explorer er dog ikke løst, men dette problemer opretter jeg et nyt indlæg om.
Torben Aastrup