Writer / Calc låser i Vista

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
holgerf

Writer / Calc låser i Vista

Post by holgerf »

Jeg er ofte ude for at enten writer eller calc låser når jeg springer mellem flere åbne dokumenter og samtidig gør en del brug af Cut/Paste, er nødt til at lukke dokumenterne lukke "hurtig start" og så genstarte writer eller calc.
Jeg synes efterhånden dette er lidt af en plage.

Jeg kører med en Intel T8100 DualCore med 3 GB ram
Vista Home 32Bit
Jens S

Post by Jens S »

Hej

En mulighed er at der er fejl i din profil der forårsager nedbrud. Afslut Openoffice, også Hurtigstart, og åben stifinder. Gå til Brugere\<ditnavn>\AppData\Roaming\OpenOffice.org og omdøb mappen til OpenOffice.org.backup

En ny profil dannes næste gang du åbner OpenOffice.

mvh
Jens
holgerf

Post by holgerf »

Jens S wrote:Hej

En mulighed er at der er fejl i din profil der forårsager nedbrud. Afslut Openoffice, også Hurtigstart, og åben stifinder. Gå til Brugere\<ditnavn>\AppData\Roaming\ OpenOffice.org og omdøb mappen til OpenOffice.org.backup

En ny profil dannes næste gang du åbner OpenOffice.

mvh
Jens
Jeg håber at nævnte forklaring fungerer.
Det var ikke umiddelbart muligt at finde OpenOffice.org mappen, men nu lader jeg mig ikke sådan stoppe af det, jeg skulle lige have ændret filindstillinger til at vise skjulte filer, så fandt jeg den :D
mvh
Holger F. :D
Post Reply