Ctrl-z fjerner autokorrekturen, men den opstår igen, når jeg går til en anden celle.
Under Hjælp har jeg prøvet at løse problemet, og der er mange forskeligge tidsformater, datoformater og talformater - men ingen mulighed for at vælge formatet xx.xx
Jeg har downloadet OO for at kunne holde vor daglige arbejdsplan løbende korrigeret i et bedre program end MS Word på lederens PC eller i noget primitivt Lotus Word pro, der findes på alle de andre PC'ere.
Det irriterer mig til eksplosionsgrænsen at et tekstprogram skal bestemme over hvad jeg må skrive!!! En bekymret ny kollega tilbød at tage teksten med hjem og renskrive den på sin egen PC. Den løsning har jeg også selv været nødt til at bruge før (fordi Lotus også laver noget autokorrektur, som ingen ved hvordan man ændrer eller slår fra).
Tidspunktsformatet kl. xx.xx er helt almindeligt i Danmark, så hvorfor er det så ikke en af valgmulighederne i den danske version af OO?
Det er IKKE almindeligt at skrive kl. 17:30 i Danmark, selvom det står på digitale vækkeure o.l.
Mvh Tinne
Kan nogen sørge for at formatet bliver standard i den danske version?