kan ikke bruge den fil jeg downloader for at bruge programme

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Natpigen

kan ikke bruge den fil jeg downloader for at bruge programme

Post by Natpigen »

hej.
når jeg henter enten version 3 eller 2.4.1 eller hva den nu hedder, så er filen enten beskadiget eller andet, der gør at jeg ikke kan køre den, når den er færdig med at downloade...? hvad gør jeg
JFM

Post by JFM »

Hej
Går ud fra du bruger Windows 2000/XP/Vista...
Prøv at slette den fil du hentede tidligere. Hent herefter OOo 3.0 på flg. webadresse:
http://openoffice.bouncer.osuosl.org/?p ... sion=3.0.0

Gem filen på dit skrivebord. Herefter skal du installere programmet. I første omgang pakker den filer ud på dit skrivebord og installationen begynder. Undervejs vælger du bare alle standardindstillingerne. Du bliver bl.a spurgt om du vil lave en genvej til skrivebordet, hvilket du skal gøre.
Når OpenOffice er færdiginstalleret, er der nu et ikon på skrivebordet, der hedder OpenOffice.org 3.0. Den genvej bruger du fort at komme ind i programmet. Dog skal du lige igennem en hurtig registreringsprocedure.
Installationsfilen og den nye mappe på skrivebordet kan du herefter slette.
Du kan også gå ind i OpenOffice ved at gå ind via startpanelet, og finde mappen OpenOffice.org.....
Håber det vil virke nu, ellers må du atter skrive tilbage.

Hilsen

Jørgen
Post Reply