OpenOffice.org plugin til Firefox

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Jørgen Rasmussen

Post by Jørgen Rasmussen »

Hej forum

Efter at have stået på hovedet i diverse filer og med hjælp fra andre brugere af OpenOffice.org og Firefox, har jeg fundet ud af, at der er en bug i den danske version af OOo 3.0 til Windows. Jeg har fået testet OOo plugin med Linux-version. Der er ingen problemer. Jeg har selv testet med den engelske og danske version til Windows. Den engelske virker som den skal, den danske virker ikke. At den danske version til Windows ikke virker er flere andre brugere af de to programmer nået frem til.
Jeg har derefter kigget på to ting:
1) Plugin, som er en fil ved navn npsoplugin.dll.
I den danske udgave af filen står der: 3.0.500.0 05-10-2008 09:00 20,5 KB
I den engelske udgave: 2.0.500.0 29-08-2008 04:57 24,5 KB
2) Jeg har også tjekket Md5Sum på den danske OOo_3.0.0_Win32Intel_install_da.exe med værdien opgivet på denne side: http://download.openoffice.org/3.0.0/md5sums.html. De stemmer ikke overens.
Jeg har kigget lidt på indberetningsproceduren for bugs i OOo. Det ser mig temmelig besværligt ud. Så hvis der er en erfaren bruger der vil lave en bugrapport på ovenstående, vil det glæde mig.
Hilsen JR
Jørgen Rasmussen

Post by Jørgen Rasmussen »

Hej igen

Efter jeg skrev forrige indlæg har jeg prøvet, at skifte plugin-filen fra den danske version af OOo ud med den fra den engelske version af OOo.
Herefter virker det som det skal. Men hvordan der er havnet en forkert fil i den danske udgave synes jeg er underligt. :D
Hilsen JR
Post Reply