Skrivebeskyttet MS powerpiont dokument kan jeg ikke åbne

Brugerhjælp og support til præsentationer i LibreOffice Impress

Moderators: Lodahl, Jesper Krogh

Post Reply
ftft

Skrivebeskyttet MS powerpiont dokument kan jeg ikke åbne

Post by ftft »

Hej hvad gør jeg for at åbne ovenstående i Open Office. jeg kan godt åbne alm powerpoint dokumenter uden kode.
Jens S

Post by Jens S »

Måske kan demoen herfra http://www.lostpassword.com/powerpoint.htm hjælpe dig. Ellers må du spørge hvor du har den fra.
ftft

Re: Skrivebeskyttet MS powerpiont dokument kan jeg ikke åbne

Post by ftft »

ftft wrote:Hej hvad gør jeg for at åbne ovenstående i Open Office. jeg kan godt åbne alm powerpoint dokumenter uden kode.
Hej igen - koden er ikke nødvendigt da man blot klikker på "skrivebeskyttet" knappen ( altså hvis man åbner med MS powerpoint ) Men Open office melder fejl. Og det er den fejl jeg ønsker løst
Jens S

Post by Jens S »

Hvis jeg forsøger at åbne en skrivebeskyttet ppt-fil med OpenOffice, får jeg beskeden: "Powerpoint beskyttede filer understøttes ikke." Så det må du nok opgive. Til gengæld er dette ikke et problem med xls-ark og doc-dokumenter.
ftft

Post by ftft »

Jens S wrote:Hvis jeg forsøger at åbne en skrivebeskyttet ppt-fil med OpenOffice, får jeg beskeden: "Powerpoint beskyttede filer understøttes ikke." Så det må du nok opgive. Til gengæld er dette ikke et problem med xls-ark og doc-dokumenter.

Hvor ærgeligt skal man virkelig opgive her. Det er jeg ikke god til..... )-:
Post Reply