Clipart-figurer som punktopstilling
Clipart-figurer som punktopstilling
Hej Hvordan starter jeg en sætning med små figurer, der f.eks. ligner en banan eller en hund? Figurerne må gerne være lidt størrere end skriftstørrelsen i dokumentet, men de må ikke være så store at de flyder ind i eller påvirker sætningerne ovenover eller nedenunder eller den evt. anden figur der er ovenover? Det er vel noget med noget clipart? MVH DonOlesen
Grafik som punktopstilling
Når du laver din punktopstilling, kan du via "Formater" - "Punktopstilling" få lov at pille ved indstillingerne.
Start med det sidste faneblad, "Indstillinger", her kan du hente en grafik-fil, som herefter kan bruges som grafik!
Størrelsen kan indstilles på samme faneblad!
Erik
Start med det sidste faneblad, "Indstillinger", her kan du hente en grafik-fil, som herefter kan bruges som grafik!

Re: Grafik som punktopstilling
Hej igenguruerne wrote:Når du laver din punktopstilling, kan du via "Formater" - "Punktopstilling" få lov at pille ved indstillingerne.
Erik
Det gik sådant set fint og jeg brugte nogle clipart af citroner osv. i stedet for alm. punkter og så gemmer jeg det og da jeg nu åbner er alle citronerne fra clipart på nettet, samt nogle søpindssvinslignende punkter fra openoffice eget grafikeske udvalg erstattet med nogle sorte og grønne runde punkter. Hvad gør jeg nu?
MVH Per