NØDRÅB ! TILLADELSER !
Hvorfor skal jeg hver gang jeg vil åbne et dokument i open office give TILLADELSE ???? Kan det ikke klares én gang for alle ?????? I givet fald hvordan ?
Håber meget på hjælp fra dette kompetente forum ??
Lad mig venligst høre fra jer ?
Venlig hilsen
Novice
Dit indlæg ligner meget jeg lige har set i et andet forum. Jeg spekulerede på om det er Open Office, der beder om tilladelse eller om det er et af dine sikkerhedsprogrammer. Så hvilket styresystem anvender du og hvilken firewall? Det kan være det er nogle indstillinger der, som skal ændres.
Jeg tror også at det er i sikkerhedsprogrammerne problemet ligger. Du har ikkë mulighed for at afkrydse giv altid tilladelse? eller lignende.
mvh. Egon
Jeg anvender Vista og Windows Firewall ! Umiddelbart ser jeg ikke nogle muligheder for at lave en afkrydsning til permanent tilladdelse eller lignende.
Men jeg vil forfærdelig gerne have hjælp til at løse problemet som ikke var der før opdatering af FireFox.
Så please help lad mig endelig få en løsning på opgaven????
Venlig hilsen
Novice
Hvis det er de irriterende bokse med "UserAccountControl" eller "Brugerkontostyring" du mener, så er de nemme at fjerne:
Start>Kontrolpanel>Brugerkonti> tryk på "Slå brugerkontostyring til eller fra" - og fjern markeringen.
Har det ikke stor betydning for sikkerheden ????? Og i givet fald hvad skal jeg så passe på ?????
Det er en lidt billig måde at skabe sikkerhed på ved at lade ansvaret overgå til brugeren. Hvis du ved hvad det drejer sig om, har du ikke brug for det og hvis du ikke ved det og bare accepterer, har du heller ikke brug for det. (Normal slår folk det fra).
Det er mere væsentlig at du har et antivirus-program kørende (AVG Free eller andre) og sidder bag en firewall eller en router. Desuden kan det anbefales at du bruger SUPERAntiSpyware free Edition og kører en scan en gang imellem og så bør du have respekt for tvivlsomme hjemmesider og downloads (her vil Firefox sommetider advare dig).
Mit problem er løst ! Da jeg havde problemet både med Open Office og med FireFox skrev jeg i begge Fora og fik løst opgaven i mozilla Forum.
problemet var JAVA samt en blokering i mine egen sikkerheds instillinger i FireFox funktioner.
jeg takker for de hjælpsomme indlæg og håber jeg kan vende tilbage og trække på jeres ekspertise såfremy jeg igen får problemer.
VH
Novice