Når jeg går ind i en mappe for at åbne et Open Office dokument kommer der en advarsel om at et uidentificeret program ønsker adgang til cimputeren og jeg kan så Annulere eller Tillade
Jeg Tillader selvfølgelig MEN hvorfor er det nødvendig hver gang ?????
Findes der ikke en måde at Tillade det på så det bare kører ????
Lad mig venligst høre fra jer ????? Meget irriterende !
Novice wrote:Når jeg går ind i en mappe for at åbne et Open Office dokument kommer der en advarsel om at et uidentificeret program ønsker adgang til cimputeren og jeg kan så Annulere eller Tillade
Jeg Tillader selvfølgelig MEN hvorfor er det nødvendig hver gang ?????
Findes der ikke en måde at Tillade det på så det bare kører ????
Det lyder til at du burger Windows Vista, og der er et eller andet galt med den digitale signatur i OpenOffice.org... hvilket jeg ikke har oplevet.
Den version af OpenOffice.org du bruger er det en udviklingsudgave eller en officieludgave?
Det kan også være et antivirus/firewall program der kommer med dialogen.
Prøv at komme med lidt flere informationer om dit system med hvilket versioner du køre. Det der er interessant er OS, OpenOffice.org og sikkerhedsprogrammer.
Du har ganske ret jeg bruger Vista. Open Office 2.4.1 den officiele udgave opdateret her for da der blev sat rekord i downloads af den nye udgave. Windows Firewall. Avast antivirusbeskyttelse og Windows Defender og de anbefalede niveauer til min internet forbindelse samt aktiveret brugerkontrol.
Håber dette kan medvirke til at du/I kan løse problemet ????
VH
Novice
Jeg har nu heller ikke oplevet noget lignende, men du har antagelig installeret OpenOfiice som alm. bruger uden administrator-rettigheder. Du kan evt. prøve at slå Brugerkontokontrol fra. Det er oftest til større gene end fordel. Fornuftige brugere har ikke brug for det og alle andre vil antagelig bare bekræfte opstart af program - og har så heller ikke brug for det.
rart at der findes et forum hvor vi som ikke ved så meget om PC´en og programmerne kan søge hjælp. De gange jeg har anvendt dette forum har jeg hvergang fået løst mit problem.
Nu håber jeg blot at det ikke giver anledning til andre problemer at jeg har slået Bruger Konti Fra ?