Hej!
Hvordan får man udskrift af kalkylblad med den tegnstørrelse man har valgt på skærmen?
MVH
Ane
Ændre størrelse på rækker, kolummer og skrift på kalkylblad
Moderator: Lodahl
Hej Ane!
Hvis du har indstillet zoom til 200%, vises Arial 10 i dobbelt størrelse på skærmen, men det er stadig størrelse 10 på printeren.
Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål, så spørg igen.
mvh
Jens
Jamen, det gør du altid. Hvis du bruger Arial størrelse 10 på skærmen, får du også Arial størrelse 10 fra printeren.Hvordan får man udskrift af kalkylblad med den tegnstørrelse man har valgt på skærmen?
Hvis du har indstillet zoom til 200%, vises Arial 10 i dobbelt størrelse på skærmen, men det er stadig størrelse 10 på printeren.
Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål, så spørg igen.
mvh
Jens
Hej!
Tak for svar, Jens.
Da jeg er en gammel dame valgte jeg Ariel 14 og det fugerede pænt på skærmen (havde fundet ud af at ændre rækker og kolummer), men hver gang jeg skrev ud blev det Arial 10......Havde også markeret den flade jeg skulle bruge.
Så nu har jeg givet op og bestilt Microsoft office word og exell, men jeg bliver her for der er meget andet som jeg måske kan finde ud af at bruge.
MVH
Ane
Tak for svar, Jens.
Da jeg er en gammel dame valgte jeg Ariel 14 og det fugerede pænt på skærmen (havde fundet ud af at ændre rækker og kolummer), men hver gang jeg skrev ud blev det Arial 10......Havde også markeret den flade jeg skulle bruge.
Så nu har jeg givet op og bestilt Microsoft office word og exell, men jeg bliver her for der er meget andet som jeg måske kan finde ud af at bruge.
MVH
Ane